RESTAURANT ASAHI

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1756 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Asahi. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:31 alles was prima. ga zo door....
21 jun 2026 om 11:34 Heerlijk en goed verpakt.
20 jun 2026 om 22:20 altijd geweldig!
18 jun 2026 om 20:26 Top restaurant
17 jun 2026 om 22:28 Heerlijke sushi, en snel bezorgd
17 jun 2026 om 20:41 Ik had ‘s middags om 4 uur al besteld met als bezorgtijd 1900. Als het eten er dan pas om 1935 is en de warme gerechten koud word ik daar niet blij van. Des te meer omdat de kwaliteit van het eten normaal altijd top is.
11 jun 2026 om 12:21 Bestelling werd snel geleverd. En het eten......om je vingers bij af te likken.
8 jun 2026 om 19:30 Altijd lekker bij Asahi
6 jun 2026 om 21:31 Heerlijk gegeten, goede hoeveelheid, netjes verpakt en mooi op tijd! Hier bestellen we vaker!
6 jun 2026 om 10:37 heerlijk en de kip was goed warm
22 mei 2026 om 19:47 lekker eten alleen de sojasaus was vergeten