Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Asahi. Meer weten? Ontdek meer
MC
21 jun 2026 om 19:31
alles was prima. ga zo door....
Kathy
21 jun 2026 om 11:34
Heerlijk en goed verpakt.
Dian
20 jun 2026 om 22:20
altijd geweldig!
Johan
18 jun 2026 om 20:26
Top restaurant
Pien
17 jun 2026 om 22:28
Heerlijke sushi, en snel bezorgd
Ruud
17 jun 2026 om 20:41
Ik had ‘s middags om 4 uur al besteld met als bezorgtijd 1900. Als het eten er dan pas om 1935 is en de warme gerechten koud word ik daar niet blij van. Des te meer omdat de kwaliteit van het eten normaal altijd top is.
Frank
11 jun 2026 om 12:21
Bestelling werd snel geleverd. En het eten......om je vingers bij af te likken.
Yassinn
8 jun 2026 om 19:30
Altijd lekker bij Asahi
Jopke
6 jun 2026 om 21:31
Heerlijk gegeten, goede hoeveelheid, netjes verpakt en mooi op tijd! Hier bestellen we vaker!
Vin
6 jun 2026 om 10:37
heerlijk en de kip was goed warm
irene
22 mei 2026 om 19:47
lekker eten alleen de sojasaus was vergeten